Laatste voorbereidingen thuis - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Hans Linschoten - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen thuis - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Hans Linschoten - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen thuis

Blijf op de hoogte en volg Hans

16 Februari 2014 | Nederland, Leeuwarden

We zijn bezig met de koffers, het huis een beetje op orde, afscheid van de kinderen en de hond gaat naar Laura (onze nieuwe betrouwbare en lieve HUS)
De berichten zijn wat minder positief:
een nog werkende vulkaan op Sumatra en op Oost-Java
Ik beschouw dat maar als een extraatje, want ook een werkende vulkaan heb ik nog niet gezien.

tot het volgende bericht

Hans en Bea

• 17 Februari 2014 - 08:00

Eduard En Boudien:

Perjalanan yang baik dan bahagia mendarat!

• 17 Februari 2014 - 11:47

Dirk En Froukje:

Een hele goede reis, en heel veel plezier! We zullen hopen dat het met de uitbarstingen wel goed gaat komen.
    Groetjes Dirk en Froukje.

• 18 Februari 2014 - 15:27

Hermina En Henk:

Hee, zus en zwager! Vanuit Stiens: wolkom op Sumatra!
    een hele fijne vakantie toegewenst, en voorzichtig met de uitbarstingen!
    Groetjes Hermina en Henk.

• 18 Februari 2014 - 17:19

Hans En Jolanda:

Hallo Globetrotters

We hopen dat jullie de lange reis goed doorstaan hebben. Dan kan nu het grote genieten gaan beginnen. Heel veel plezier en we kijken uit naar het eerste reisverslag en de foto's.
    En Bé, om as te krijgen hoef je geen sigaretje op te steken, dat doe ik wel voor je.
    Gggggrrrrr van de homies

• 18 Februari 2014 - 19:29

Ingrid Van Linschoten:

Heel veel plezier terwijl wij werken. Behalve de voorjaarsvakantie. Doei.

Hans

Bea en Hans van Linschoten( 59 en 61 jaar oud) vanuit Leeuwarden (FR) In de donkere wintermaanden even lekker weg, deze keer naar de Parel van Smaragd. Zo zijn we ondertussen in die periode van het jaar in Egypte, Zuid-Afrika, Thailand( beaenhansinthailand.waarbenje.nu) Mexico eo en Sri Lanka geweest (beaenhansinsrilanka.waarnbenje.nu) en dat bevalt ons erg goed.

Actief sinds 27 Jan. 2014