Paradijsje - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Hans Linschoten - WaarBenJij.nu Paradijsje - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Hans Linschoten - WaarBenJij.nu

Paradijsje

Door: Hans van L

Blijf op de hoogte en volg Hans

07 Maart 2014 | Indonesië, Sanur

Jeeeeeeeeeeeeh

We moesten om 4.30 uur vanochtend op, maar gelukkig zorgde de plaatselijke imam er voor dat we ons niet versliepen. Na een mooie reis langs de sawa's en vulkanen arriveerden we bij de ferry naar Bali. Met wat smeergeld ( zo werkt alles hier nog steeds) konden we meteen op de boot met onze bus.
En toen.........arriveerden we op het Godeneiland en inderdaad dit prachtige eiland met zijn vele tempels en zeer vriendelijke mensen komt behoorlijk in de buurt van alles wat je van een zonvakantie verwacht: mooie natuur, zwarte/gele zandstranden, warme zee met lekkere golven, palmbomen, blauwe lucht, hoge temperatuur, leuke dorpjes en nu een heerlijk hotel (cottage) op 3 minuten van zee. Ik tik dit nu vanaf de veranda met uitzicht op het zwembad, we gaan het hier wel een paar dagen volhouden, ben ik bang. De zieke medereizigers zijn hier al wat langer. 1 stel is doorgereisd naar een luxer hotel.

Het is hier heerlijk, maar ik lees dat het bij jullie ook terrasweer is, dus lekker genieten van de warmte.

tot de volgende

• 09 Maart 2014 - 09:33

Ingrid Van Linschoten:

Ha die Hans en Bea,

Wat een belevenissen. Prachtig om te lezen. Hele andere wereld met soms veel ellende maar ook prachtige momenten.

Geniet nog even van jullie laatste week.

Liefs Ingrid.

Hans

Bea en Hans van Linschoten( 59 en 61 jaar oud) vanuit Leeuwarden (FR) In de donkere wintermaanden even lekker weg, deze keer naar de Parel van Smaragd. Zo zijn we ondertussen in die periode van het jaar in Egypte, Zuid-Afrika, Thailand( beaenhansinthailand.waarbenje.nu) Mexico eo en Sri Lanka geweest (beaenhansinsrilanka.waarnbenje.nu) en dat bevalt ons erg goed.

Actief sinds 27 Jan. 2014