Afscheid en terugkeer - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Hans Linschoten - WaarBenJij.nu Afscheid en terugkeer - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Hans Linschoten - WaarBenJij.nu

Afscheid en terugkeer

Door: Hans van L

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Maart 2014 | Indonesië, Sanur

Selamat, voor de laatste keer.

Vandaag de laatste dag in Indonesie, vanmiddag vliegen we naar Jakarta en dan naar Abu Dhabi om ( bij leven en welzijn ) gezond en gebruind in Amsterdam te landen.
Gisteravond een prima afscheidsdiner met het restant van de groep ( 2 dames afgelopen maandag vertrokken, 2 mensen voor een paar dagen langer naar Ubud) opgeleukt door 6 Balinese danseressen en met de laatste Nasi Goreng maaltijd volgens Balinese bereidingswijze. ( We hebben de mensen van de Fox-groep niet meer gesproken)
Vanochtend regende het, dat moet wel een voorteken zijn om nu te vertrekken, uiteindelijk hebben we maar een beperkt aantal, maar wel stevige buien meegemaakt. Ik tik dit trouwens in de alweer hete zon.
We hebben een prachtig land meegemaakt, met veel mooie natuur en bezienswaardigheden en ontzettend aardige, lieve, behulpzame mensen ( die ook goed voor zichzelf weten te zorgen) geen honger, nauwelijks bedelaars. Een land in ontwikkeling, dat met name op Java doorslaat in ontwikkelingsproblematiek: veel te veel mensen op een relatief kleine oppervlakte, terwijl we erg veel reiskilometers gemaakt hebben met af en toe een kampong, er is dus ruimte genoeg in het hele land.
We hebben er in ieder geval heel erg van genoten.
Sumasix en andere groepsleden dank voor de lol en gezelligheid, volgers: dank voor de leuke reacties en... het fotoalbum volgt

We zien elkaar binnenkort.

groetjes Bea en Hans

• 12 Maart 2014 - 03:10

Johan En Tiny:

Hoi Hans en Bea,

Ten eerste wensen wij jullie een hele goede reis terug. We kunnen inderdaad op een mooie reis terug kijken.
    Wij hebben hier in Ubud een heel mooi tempelcomplex gevonden waar we overnachten, heel relaxed met eem klein zwembad maar wel met lekker koel water.
    Gisteren hebben we een tocht gemaakt naar het noorden mooie natuur en een hele mooie op èèn na de grootste van Bali bekeken. Vandaag een relax dag en morgen gaan we weer naar het noorden maar dan aan de westkant later op de dag laten wij ons terug brengen naar Sanur waar we dan ook nog twee nachten verblijven. Tja en dan is het voor ons ook voorbereiden op de terugreis. Goede reis en we horen hopelijk nog eens van elkaar.
    Lieve groetjes van Johan en Tiny

• 12 Maart 2014 - 08:49

Laura:

hee lieve paps en mams,

een heel goede terugreis gewenst en een veilige landing! Dan nog vermoeid terug in de auto, maar voorzichtig rijden....

kusjes en tot soon

• 12 Maart 2014 - 17:42

Anneke:

htoe t
    l

ang duurt de terug reis?goede reis en hopen jullie gezond en wel terug te zien tot zienshoy

• 12 Maart 2014 - 17:47

Ingrid Van Linschoten:

Hij die vliegers,

Dit zullen jullie pas thuis lezen. Haha, ook wel weer grappig. Eerst maar even acclimatiseren in Leeuwarden. Prachtige belevenis en bedankt voor jullie lieve en mooie verhalen.

Liefs,

Ingrid.

Hans

Bea en Hans van Linschoten( 59 en 61 jaar oud) vanuit Leeuwarden (FR) In de donkere wintermaanden even lekker weg, deze keer naar de Parel van Smaragd. Zo zijn we ondertussen in die periode van het jaar in Egypte, Zuid-Afrika, Thailand( beaenhansinthailand.waarbenje.nu) Mexico eo en Sri Lanka geweest (beaenhansinsrilanka.waarnbenje.nu) en dat bevalt ons erg goed.

Actief sinds 27 Jan. 2014